Üdvözöljük Webáruházunkban!

Kérdése van? +36-70-322-83-00

GYIK

Szervizes problémám van, mit tegyek?

Apple készülékek esetében a következőket kell tenni:

  • el kell távolítani a készülékről minden egyes jelkódot vagy Face ID bejelentkezést
  • a Find my Phone alkalmazásból eltávolítani a készüléket
  • Lokátorból eltávolítani a készüléket
  • iCloud fiókból kijelentkezni, majd visszaállítani a készüléket gyári alaphelyzetbe

Apple készülékek esetében a jótállás 1. évében minden esetben az Apple Care Centerbe kell bevinni! Fontos, hogy a fennt említett műveletek megtörténjenek, hiszen az Apple Care Ügyfélszolgálata nem vesz át javításra olyan készüléket, melyben be vannak jelentkezve, ráadásul az Ügyfél érdeke, hogy a magánszférájához, személyes adataihoz ne férhessenek hozzá illetéktelenek. Probléma esetén az Ügyfélszolgálatuk készségesen segít. Címük: Budapest, Rákóczi út 70-72, 1074

 

Samsung, Xiaomi, Honor vagy más márkájú telefonok esetében:

  • végezze el a biztonsági mentést a fontos adatairól vagy szinkronizálja adatait, képeit, videóit a Google fiókjába
  • feloldó mintákat vagy jelkódokat a készülékről el kell távolítani, akárcsak az ujjlenyomatokat
  • minden egyes fiókból ki kell jelentkezni, ha lehet biztonsági mentést végezni (lásd Whatsapp, Viber stb.)
  • Google fiókból vagy fiókokból is ki kell jelentkezni
  • gyári visszaállítást végrehajtani

Amennyiben mindezek megtörténtek a készülékeket személyesen vagy postai úton/ futárszolgálattal jutassa el hozzánk! Címünk: 1135 Budapest, Béke út 13-19, Estock Mobiltelefonbolt.

Ha a készülékben személyes adatok találhatóak és nincs visszaállítva, úgy nem áll módunkban felvenni a szervízbe! Az Ügyfél személyes adatainak elvesztéséért sem a szervíz, sem cégünk nem vállal felelősséget, amennyiben az Ügyfél benne hagyja a személyes adatait a készülékben!